Translate

Creative Commons

diumenge, 16 de novembre del 2014

Valoració dels/les participants del curs online BLW


Valoració del taller, classes, material, informació, mestra, metodologia…


Reflexions personals de les/els participant al taller:



Txell Verdaguer Mas

Feia temps que tenia ganes de participar en un taller sobre BLW. De fet, abans de participar en el taller ja havia llegit sobre el BLW, també havia mirat algun vídeo i havia pogut gaudir de com el fill de la meva amiga Júlia ho posava a la pràctica (em quedo amb la boca oberta cada vegada que el veig menjar!). Aquest taller amb eco-mama m’ha ajudat a resoldrem dubtes del com començar, del com t'hi poses a nivell pràctic i a nivell professional a com acompanyar a les famílies sempre des del respecte cap a elles i els seus models de criança. Les sessions han estat molt ben organitzades. La Marta ens ha facilitat informació adient per aprofundir en el tema. A part que en la web d’eco-mama també hi ha enllaços i articles interessants sobre el BLW. La Marta ens ha parlat des de la seva experiència particular, però exposant continguts teòrics basats en diferents autors. Amb tota aquesta informació, ja me n’he fet un dossier!La metodologia utilitzada ha estat dinàmica, ha permès la participació de totes i ha donat la possibilitat de tornar a veure on-line la sessió un cop feta. Això permet que no t’hagis de preocupar si et sorgeixen imprevistos que t’impedeixin veure la sessió en directe. Participar en aquest taller ha estat una decisió molt encertada! Una abraçada


Maria Enbrazosdemama
Com et vaig dir, he aprés moltíssim en aquest taller! N'havia fet algun més però aquest és el més complet de tots sens dubte. M'encanta com parles i com t'expliques (ho fas súper bé de veritat) i sobretot el que més m'agrada és l'energia tan positiva que irradies i les ganes que li poses. Saps que vull fer el curs d'assessora de porteig la següent promoció i penso, ara que t'he conegut una mica més i veig com te'n desfàs, que amb ningú millor que amb tu! Gracies per compartir els teus coneixements amb nosaltres!


Myriam Luque
Jo ja en tenia certs coneixements sobre blw i tinc formació sanitària i de nutrició però tenia molta il·lusió i motivació per fer aquest taller i fer-ho amb tu Marta Meléndez Ylla tens una sensibilitat innata una empatia per transmetre informació ets una gran ponent i exposes les idees amb carinyo dedicació i de manera respectuosa. Sens dubte recomano i recomanaria una formació teva. Et felicito pel gran treball.


Marta Cardona Casanova
Jo havia anat llegint cosetes sobre el BLW i estava començant a llegir "el.niño ya come solo" d'en Rapley però tenia la sensació que necessitava alguna cosa més personal, dinàmica, on poder exposar el meus dubtes. Quan vaig veure que es feia aquest curs i que només hi havia unes quantes places em vaig fins i tot preocupar perquè realment volia fer-lo abans d'arribar als 6 mesos. Justament havíem estat veient el dr. Luis Ruiz i ell m'havia parlat del BLW. Realment el curs ha superat les meves expectatives, les sessions han passat volant i em sento molt encoratjada a començar (quan toqui) perquè ara he vist i entès bé com funciona. Ho has enfocat, crec, amb rigor i alhora amb familiaritat, com si fóssim totes membres de la mateixa "tribu". Llàstima que físicament estiguem tan lluny!!! Ara estic desitjant que el meu home faci vacances per posar-li les tres sessions!!! Gràcies Marta!!


Veronica Hernando Bacter 
Jo només havia sentit a parlar del BLW i això es el que em va despertar la curiositat per saber més. He après moltes coses interessants, sempre és bo aprendre!! He gaudit fent el taller i escoltant les teves experiències amb el teu fill, gracies per compartir-les!! I també gràcies per compartir tots aquests vídeos i materials que ens han fet entendre millor de que es tracta el BLW. Un plaer fer aquest taller, t'expliques molt bé i poses moltes ganes, a més ets molt ràpida contestar dubtes!! Gràcies per tot!!


Raquel Tinoco
Vaig tindre el primer contacte amb BLW quan estava embarassada i em va semblar molt interessant vaig llegir però poca cosa la veritat. A l'ultima visita del pediatra em va dir que a la propera ja faríem papilles ja que el meu nen vomita moltíssim .... Així  k va ser quan em vam entrar les preses per saber més del tema. ho tinc tot molt mes clar. I ja no tinc tanta pressa pk fins que el nen no segui per el seu propi peu no faré res he comprat el llibre el niño come solo y anire llegint. Però amb tu sobre tot he aprés que SENTIT COMÚ!! I escoltar-se a una mateixa. T'expliques la mar de bé! Moltes gràcies!!


Marta Gual Oliva
En la meva reflexió personal vull destacar el paper de la Marta com a docent posant de relleu la seva passió, la seva capacitat d'adaptabilitat a les necessitats i expectatives de les assistents i el rigor en els continguts treballats en el taller. Personalment fer el taller m'ha aportat confiança per seguir alimentant el meu fill fent BLW i em dóna arguments per defensar-ho davant de les persones que dia rere dia ho critiquen i en desconfien, amb bona fe però des de la ignorància. També m'ha donat eines per parlar amb altres mares que tenen dubtes sobre la seguretat principalment del BLW i convèncer-les que si es fa bé és la millor opció per donar una alimentació respectuosa amb els fills. Gràcies!


Vanessa Sanchez
La meva reflexió personal vers el taller és molt bona, ha sigut una experiència molt enriquidora, he aprés moltíssim, he resolt molts dubtes que tenia, i ja estic preparada per començar el BLW!. L'assessora Marta entén molt del tema, i ho explica molt i molt bé, sens dubte recomano el taller a tothom que vulgui fer o tingui interés pel Baby Led Weaning.




Respostes al formulari de valoració del taller.


Nom i cognons


Maria Sanchez Rofes

Veronica hernando

Raquel Tinoco

marta gual oliva

Meritxell Verdaguer

Dolors Mateu Pino

míriam bedmar

Vanessa Sanchez


Valoración de les classes online

· Una plataforma online que desconeixia però que crec a donat a les classes una eficàcia ritme organització comunicació hi ha permès interactuar als components del grup amb la tutora in situ i al moment. Excel·lent

· Jo ja he treballat amb aquest format i em sembla molt adequat. La durada ha sigut en funció dels nostres dubtes i això ho trobo molt bé ja que tothom pot dir la seva sense preses

· 10 - Les sessions han estat molt ben organitzades. La sessió prèvia a l'inici del taller va ser útil per familiaritzar-nos amb la plataforma i també amb la dinàmica que tindria el curs.

· La plataforma és un nou mètode que no coneixia però que crec que és l'eina del futur, l'horari ha estat l'adequat i la durada...personalment se'm feia curta, però perquè Marta com a docent ets una autèntica crac. Les gravacions molt bé, encara que hi ha moments que es penja, no sé si segut a la connexió a internet i l’última sessió de dubtes no vaig poder estar en directe ja que no em funcionava internet!

· Molt bé tot, m'ha agradat moltíssim! un 10.

· per mi una mica llarga però per tema nen si no genial. ja se que s'allarga tot molt i mes si comencem amb preguntes

· La plataforma va molt be tan en directe com les gravacions, el tema d'horaris, tinguent un bebe no hi ha cap hora bona, jejejej però les escollides m'han semblat be.

· La plataforma m'ha encantat! No coneixia aquesta eina i la veritat és que trobo que és molt útil i eficaç. Pel que fa als horaris valoro de forma excepcional la predisposició de la Marta a adaptar-se als horaris de les participants. No tothom ho faria! La primera sessió potser se'm va fer una mica llarga però no perquè no fos interessant sinó per la impossibilitat de trobar tantes hores seguides per estar antenta :( El fet de poder recuperar les classes a posteriori li dóna molt valor afegit al taller ja que tenint en compte que la majoria som mares et fa més fàcil poder trobar forats per anar veient la classe a trossos ni que sigui.


Valoració del contingut teòric

· Molt complet!10

· molt bona

· Excel·lent! No hi falta cap informació. Ha sigut mooolt complet i hem parlat de tot

· Teoria molt interessant i molt rica, a més de molt familiar

· Les classes teòriques han estat molt enriquidores i m'han ajudat a resoldre molts de dubtes. Es nota que t'ho vas preparar molt a consciència i que domines el tema.

· Perfecte. No hi he trobat a faltar res. La informació era clara i referenciada i això li dóna rigor a la feina feta. Felicitats.

· una teoria molt concreta molt ben exposada

· 10 - Aquest taller amb eco-mama m’ha ajudat a resoldre’m dubtes del com començar, del com t’hi poses a nivell pràctic i a nivell professional a com acompanyar a les famílies sempre des del respecte cap a elles i els seus models de criança.


Organització del curs

· Molt be i molt puntual tot

· Una organització perfecte que es veu que ha estat preparat amb anterioritat i moltes ganes

· Bona organització i avisos a les classes online

· 10

· Genial! per mi ha sigut un plaer i a pesar de que les classes son llargues per mi es fan curtes!

· L'organització em sembla impecable. Pel que fa a la difusió he rebut la informació per diverses vies de manera que era impossible no estar al cas de tot :)

· L'organització del curs ha estat correcta, la seva difusió així com la informació ha estat l'adequada per tal de poder entrar a l'espai virtual de les classes.

Valoració del material complementari

· Material molt ben plantejat documentat de una manera molt correcta

· Els powerpoints són molt clarificadors i a més a més ajuden a poder fer-te la idea, els vídeos també són importants perquè de vegades una imatge val més que mil paraules, encara que mil paraules teues també són molt enriquidores.

· 9 - La Marta ens ha facilitat informació adient per aprofundir en el tema. A part que en la web d’eco-mama també hi ha enllaços i articles interessants sobre el BLW. La Marta ens ha parlat des de la seva experiència particular, però exposant continguts teòrics basats en diferents autors. Amb les hores que t'hi has dedicat i el preu, no crec que sigui necessari que ens facilitis més material, però potser hagués estat interessant tenir un dossier amb la informació dels power points i els articles que ja tens a la web.

· Tens una quantitat de material impresionant i bonisim. No podies triar millor els vídeos que hem vist.

· genial visualitzar coses es la millor forma de treure dubtes

· Powerpoints molt treballats i els altres continguts molt interessants!!

· 10. Gràcies als power points ha sigut més aclaridor i fàcil d'entendre.

· Molt adient i pertinent als continguts del taller. Servei per complementar les classes de manera que si es vol ampliar en continguts es pot fer consultant els vídeos, enllaços, llibres i articles recomanats per la Marta

Valoració de l'assessorament

· Sempre al peu del canó ;) qualsevol pregunta ha estat resposta en un moment

· Una assessora amb uns valors d,educadora i ponent innats, el to de la veu les pauses el llenguatge verbal i no verbal, el respecte i el carinyo quan explica i exposa la fan admirable.

· Al ser un grup reduït permet que la dinàmica grupal sigui lleugera i tothom pugui participar, i no ens encallem en certs dubtes o comentaris. Si el grup hagués estat més gran, s'hagués fet difícil seguir els comentaris del facebook i també els missatges de les classes on-line. El fet de poder rebre un assessorament individual ho trobo molt interessant per aquells aspectes que no vulguis compartir amb el grup i també per no "saturar" la dinàmica del grup.

· 10, molt bé l'assessorament.

· Genial! Suposo que la majoria d'assistents teníem dubtes concrets i la Marta ha sabut donar resposta a aquests dubtes tant a nivell individual com a nivell de grup. Això demostra una gran empatia i ganes de personalitzar la formació. T'ho agraeixo.

· Molt bo! hem pogut compartir amb tu i amb les altres assistents al taller.

· En grup sempre s'ha respòs tot el que s'ha demanat, a més esta bé perquè així totes es poden ajudar i donar consells. L'assessorament individual immillorable, ja que es repòn molt ràpid i les respostes son de molta ajuda

· L'assessorament grupal fantàstic, individualment encara no he aprofitat perquè no tenia internet.

Valoració de la metodologia

· Moltísim, es molt didàctic i s’entén tot super clar

· M'ha agradat molt la metodologia, et permet organitzar-te i si pel que sigui et sorgeix alguna complicació com la classe queda gravada no hi ha cap problema, la llàstima és que llavors no pots interactuar!

· Molt bó

· Si!! ha sigut genial, no canviaria res.

· La metodologia utilitzada ha estat dinàmica, ha permès la participació de totes i ha donat la possibilitat de tornar a veure on-line la sessió un cop feta. Això permet que no t’hagis de preocupar si et sorgeixen imprevistos que t’impedeixin veure la sessió en directe.

· Si

· Sí. Que les classes siguin online va molt bé perquè pots arribar a més gent i suposo que és més fàcil. Per exemple si hagués sigut presencial no hi hauria pogut assistir així que em sembla una molt bona idea! També em sembla molt encertat fer una primera sessió més expositiva i després fer la sessió de dubtes ja que permet adaptar els continguts del taller a les expectatives i necessitats de les participants i identificar dubtes comuns.

· Genial

Valoració de la formadora (Vull millorar, us agrairé sinceritat i una resposta una mica més llarga)

· T'ho he escrit al face i ara no puc aferrar-ho aquí però de veritat que no tinc ni una pega. Estic encantada!

· No sé què més puc dir que no hagi dit en els apartats anteriors! Sobretot el que destacaria és la teva capacitat d'adaptar-se a les necessitats i preferències de les teves assistents. Personalment ho valoro molt positivament ja que això transmet personalització i que no és un taller que fas "com a xurros". En el sentit que segur que aquest taller amb altres participants serà diferents i per tant únic i irrepetible. Destaco també la passió en la feina que fas i el rigor en quant als continguts exposats. després ja és el que vam fer en el document de dubtes per preparar la segona sessió.

· Estic molt d'acord amb tots els comentaris que les companyes del curs han anat penjat al facebook sobre la teva facilitat comunicativa, empàtica i propera a cadascuna de nosaltres. Generes bon rotllo, alegria i al mateix temps saps posar el punt de serietat en el tema.

· He de felicitar-te Marta per la gran docent que ets, ja t'ho vaig dir i continuo pensant que a les classes de pediatria hauria d'haver alguna assignatura obligatòria que parlés sobre l'alimentació complementària i tu series una gran professional. Si m'apures, fins i tot hauria d'haver una professora com tu a les classes d'infermeria, de magisteri, de TEI o de monitors de menjador (per tal de poder fer-los adonar que no se'ls ha d'obligar). Es nota que et vas preparar a consciència les classes i que t'agrada allò que fas i ho transmets, ets una gran comunicadora, el teu to de veu agradable, la teva paciència quan només fèiem que preguntar, les teues ganes d'explicar fan que tingues moltes més ganes d'aprendre i de practicar amb el BLW. Tens molts i molts coneixements i jo esperava amb ganes el dia del taller així que moltes gràcies!!!

· Molt bona. T'expliques de manera que podem entendre les coses. Vas sense preses i això avui en dia va genial, una pega per mi es voler contestar totes les preguntes que van sorgint ja que tot s'allarga mes. Si no hagués tingut nen imagino k no el queixaria d’això jjjj . Però ets molt atenta amb tot i respectuosa inclús a preguntes tontes contestes molt be .

· Crec que ets una persona que s'explica molt bé i amb molta claredat. Sempre has estat pendent de les preguntes i les has intentat respondre totes en el moment. M'ha agradat molt fer la formació amb tu, segueix que ho fas perfecte

· Crec que la ponent té totes les qualitats per ser una bona comunicadora i assessora. Té unes habilitats personals immillorables,respectuosa, té empatía vers als casos exposats i la situació de la persona. Sap escoltar i transmetre el contingut de la matèria.

· Marta ho ha fet molt bé, no puc dir-te res negatiu, ets molt clara parlant, has resolt sempre els nostres dubtes, i es nota que saps molt del tema!!


Experiència personal

· Aquest taller amb eco-mama m’ha ajudat a resoldre’m dubtes del com començar, del com t’hi poses a nivell pràctic i a nivell professional a com acompanyar a les famílies sempre des del respecte cap a elles i els seus models de criança. Participar en aquest taller ha estat una decisió molt encertada!

· Face

· M'ha ajudat a revisar els meus coneixements veure altres maneres de treballar, conèixer altres persones. Aprendre d'una gran professional.

· Aquest taller m'ha aclarit molts dubtes que tenia i em servirà per poder començar amb el BLW!

· Jo havia sentit parlar a parlar molt poc del BLW i la veritat es que amb aquest taller i els llibres que es recomanen pots aprendre molt sobre el seu funcionament, com començar,...

· Sobre tot sentit comú amb tot el k fas

· De veritat que no em queda res més a dir, jejej! Tot el que volia dir ho he anat responent en els apartats anteriors. Ho sento però no se m'acudeix res més. Només gràcies!!!!!!!

· Fer el taller m'ha ajudat a sentir-me més segura i treure'm moltes pors que tenia sobre l'alimentació complementària, m'ha ajudat treure'm pressió i a relaxar-me i sobretot a saber cap a on vull dirigir l'educació del nostre fill. A trencar esquemes i a anar contracorrent, però sentir-te que formes part d'un grup!


Què és el que més t'ha agradat?

· Tot

· Que es mes simple del que sembla

· La passió de la docent i el rigor en els continguts. conèixer altres mares amb dubtes similars als meus i compartir la criança del meu fill. m'encanta!!!!!!!

· Les receptes ;) hihi. El bon rotllo que desprens, la teva proximitat, la claredat en el teu discurs, el fet de poder veure les sessions en "diferit", el grup tancat de facebook...

· Tot!! l'assessorament, el companyerisme, la xarxa, els power points, el BLW...!!! :)

· Resoldre els dubtes!


Què és el que menys t'ha agradat?

· Res

· No poder connectar-me l'últim dia de dubtes!

· -

· Que se m'ha fet curt!!

· que es menja molta verdura jjjj no m’agrada gens i no se ni cuinar-la

· tot m'ha agradat!

· no puc dir res dolent


Que has trobat a faltar?

· no he trobat a faltar res. es el primer taller k faig així que no se com son d'altres

· Una trobada!:)


Nivell de satisfacció

  • Molt satisfet/a - 7 -88% 
  • Força satisfet/a - 1 - 13% 
  • Satisfet/a - 0 - 0% 
  • Poc satisfet/a - 0 - 0% 
  • Gens satisfet/a - 0 - 0% 




Posa una nota general al taller

  • 9
  • 10
  • Perquè a mi em costa molt posar el 10...un 9'9!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada